Ir para conteúdo
  • Cadastre-se

Ciclo com Masteron.


Observador_

Post Destacado

Olá pessoal!

Fiz um ciclo em maio com Durateston (500mg/Sem X 8 semans) e não obtive ganhos fantásticos. Ganhei apenas 4kg mas cheguei a um desenvolvimento que nunca tinha visto em meu corpo. Ganhei músculos muito rapidamente e aumentei minha força drásticamente e quase não tive retenção. Se me perguntarem se eu me arrependo de ter feito esse ciclo, diria que não! Mas não alcancei meu objetivo de ganho de massa (que era acima de 10kg).

Muito bem, estou quase me decidindo a fazer um ciclo de Dianabol + Durateston ou Durateston + Deca. Não me importo com definição. Eu pretendo conseguir definição no dia a dia da academia... Mas aí me lembrei de ter ouvido falar de uma droga que não aromatiza e dá ganhos extraordinários, o MASTERON. Aí vão as minhas perguntas:

1. Esta droga ainda é fabricada?

2. Qual a concentração e quantidade por ampola?

3. Qual seria um ciclo legal com masteron para ganhar muita massa?

4. Qual a evolução que vocês tiveram com masteron (caso tenham usado)?

Valeu pessoal.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Madrugão suplementos

Não jogue dinheiro fora

Compre suplementos bem mais baratos com o cupom de desconto do FISIculturismo.com.br

Clique aqui para obter seu cupom

  • Respostas 3
  • Criado
  • Última resposta

Membros mais ativos neste tópico

Dias mais ativos

Membros mais ativos neste tópico

Dias mais ativos

Se vc for razoável no Inglês isso vai ajudar:

Masteron - (Dromostanolonum propionate)

Masteron - dromostanolonum propionate 100 mg ampules 2ml 50 mg/ml is a steroid highly valued as a part of a pre contest bodybuilders stack. Masteron doesn't aromatize - it can't be converted to estrogen. Drostanolonum is highly androgenic and a strong anti estrogen with minimal liver toxicity, it is usually used as a part of cutting stacks for the last few weeks of contest preparation, it works best in stack with Primobolan, Anavar , Winstrol and Testosterone propinate ( Testovis ).

Masteron is a favorite of athletes with preexisting gymecomastia and those who want to avoid water retention. Drostanolonum has a short half life therefore frequent administrations are required, this also makes it suitable for tested athletes - as long as they discontinue Masteron 2 weeks prior to urine analysis they should have no problem passing.

To begin with, drostanolone propionate is a derivative of DHT (dihydrotestosterone), and therefore, it will not aromatize into estrogen. Competing bodybuilders find this extremely beneficial because aromatization typically causes excess water retention which may give the muscles a smooth appearance. Another advantage of Masteron is its strong androgenic component. The androgenic effect can cause a noticeable improvement in muscle density and hardness which can help the bodybuilder obtain the "ripped" look if his body fat percentage is low enough.

The androgenic effect is also crucial because it helps to provide sufficent "kick" or "drive" for intense training when an athlete has lowered his caloric intake for contest preparation. It can also be used successfully by bodybuilders preparing for a drug-tested show. The substance is is fast acting and quickly broken down. The athlete can therefore use Masteron up to about ten days before a drug test. The average dosage of drostanolone propionate is 100 mg injected every other day. It is best to inject it every 2-3 days because it has a short duration of effect.

Popular steroids stacked with drostanolone propionat include Parabolan (trenbolone hexahydrobencylcarbonate), Winstrol (stanozolol), and Anavar . Athletes rarely experience any side effects with this drug. It is not hepatoxic, and gynecomastia should not be a concern since it does not convert into estrogen. Some possible side effects include acne, accelerated hair loss, and increased aggression. The main disadvantage is its very poor availability on the black market and its high price. Belgium version comes in a box of two ampoules. Each 2 ml amp will contain 100 mg of drostanolone propionate. One of these boxes containing two amps can cost well over $50 on the black market.

Package: Usualy 2 ampules of 2 ml per box. 100 mg per ampule.

Usage: Average dose is 100 mg every other day..

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Crie uma conta ou entre para comentar

Você precisar ser um membro para fazer um comentário

Criar uma conta

Crie uma conta 100% gratuita!

Crie uma nova conta

Entrar

Já tem uma conta? Faça o login.

Entrar agora




×
×
  • Criar novo...